Eğer Bir Oyuncuyum Diyorsan Windows 11 Tam Sana Göre! - GameMega - Güncel Oyun, Sinema ve Teknoloji Haberleri

Popüler Yazılar

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

19/03/2023

Eğer Bir Oyuncuyum Diyorsan Windows 11 Tam Sana Göre!

 Windows 11 işletim sistemi ile ilgili açıklamalarını hız kesmeden sürdüren Microsoft şirketi, yeni işletim sisteminin oyuncular için ayrıcalıklı özellikler ile tasarlandığını söyledi. Yapılan açıklamanın detaylarına da değinen şirket, Windows 11'in 3 önemli oyuncuları ilgilendiren özelliği üzerinde duruyor. Eğer Bir Oyuncuyum Diyorsan Windows 11 Tam Sana Göre!

Eğer Bir Oyuncuyum Diyorsan Windows 11 Tam Sana Göre!

Amerika merkezli yazılım ve teknoloji devi olan Microsoft şirketi, geçtiğimiz hafta düzenlediği etkinlikte gösterdiği Windows 11 işletim sistemi ile ilgili yeni açıklamalar yapmayı hız kesmeden sürdürüyor. Bu kapsamda, en son olarak dünya genelinde büyük bir coşku ve hızla yayılan oyun tutkusu hakkında bazı açıklamalarda bulundu. Windows 11 işletim sisteminin oyuncular için yapıldığını ifade ediyor Microsoft şirketi. Tabi ki bu kanıya, Windows 11'in sahip olduğu bazı etkileyici özelliklere dayanarak varıyor.

Microsoft şirketi, Windows 11 işletim sistemi için yapmış olduğu; tanıtım etkinliğinde oyun performansının nasıl olacağını anlattı. Bununla beraber resmi web  sitesinde bir blog gönderisi yayınlayan Microsoft şirketi, Windows 11 işletim sisteminin sahip olacağı oyuncuları ilgilendiren 3 önemli özelliği açıkladı. Bu özellikler, AutoHDRDirectStorage ve Xbox Game Pass entegrasyonu olarak karşımıza çıkıyor. Peki Windows 11 işletim sistemi bu yeni özellikleri ile biz kullanıcılara neler vadediyor?

AutoHDR

Windows 11 işletim sisteminin sahip olacağı AutoHDR özelliği sayesinde, oyunlardaki görüntü ve grafik kalitesi çok ciddi oranda artıracak. Microsoft şirketi tarafından yapılan açıklamalara göre, bu yeni özellik ile ekstra derinlik, daha iyi parlaklık ve renklerin daha canlı oluşturulması hedeflenmekte. DirectX 11 teknolojisi üzeri sistemlerde kullanılabilir olarak sunulacak özellik, SDR görüntülerini HDR haline getirerek, biz oyuncular için daha iyi bir deneyim sunmayı hedefliyor.

Windows 11 işletim sistemi DirectStorage özelliği sayesinde, yeni nesil oyun konsolların da karşımıza çıkan yeni bir teknoloji. NVMe SSD tabanlı sistemlerde kullanılabil olarak sunulacak özellik, oyundaki mevcut verileri direkt olarak GPU'ya aktarırken SSD'nin tüm gücünü kullanabiliyor olacak. Bu sayede CPU'lar, mevcut durumdakine kıyasla pasif duruma gelmiş olacaklar. Bu sayede biz oyuncuların en büyük problemlerinden birisi olan darboğaz sorununu ortadan kalkmış olacak. Bu özeliğinde yeni işletim sistemi ile sunuluyor olması gayet harika.

Xbox Game Pass entegrasyonu

Windows 11 işletim sistemindeki yerleşik yazılımlardan bir tanesi olan, Xbox Game Pass entegrasyonu olacak. Ve işletim sistemini ilk kurduğunuz andan itibaren hizmette olacak. Microsoft şirketi, bu özellik sayesinde kullanıcıların oyunlara hızlıca erişebileceklerini ifade etmektedir. Ayrıca bir kullanıcı, eğer Xbox Game Pass Ultimate aboneliğine sahibi ise, Xbox Cloud Gaming'e doğrudan ulaşma imkanına sahip olacak. Bu sayede Xbox Series X/S için geliştirilmiş olan neredeyse her oyun, Windows 11 üzerinden rahatlıkla oynanabilir olacak. Biz oyuncular bu yeni işletim sistemini sabırsızlıkla bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Responsive Ads Here